KHK er stolte over å kunne gratulere Alma, Jenny Olaug, Marie S, Vilma, Mathea, Elina, Marie B og Helle som er tatt ut til den regionale storsamlingen på Orkanger 22.–25. juni i regi av Håndballforbundet Region Nord.
Uttaket er en flott anerkjennelse av jentenes innsats og utvikling, men vi ønsker samtidig å løfte frem at denne prestasjonen er et resultat av et sterkt lagarbeid gjennom mange år. Hele J2011-gruppen, med spillere, trenere og foreldre, har sammen skapt et miljø preget av treningsvilje, samhold og en felles glede for håndballen.
Sesongen som har gått har gitt oss mange fantastiske øyeblikk med godt spill, utvikling og sterke vennskap. Samtidig har vi også opplevd motgang gjennom tre alvorlige skader i spillergruppen. Måten jentene har støttet hverandre på gjennom både oppturer og nedturer viser hvilke verdier dette laget står for.
Vi er stolte av de åtte jentene som skal representere klubben på Orkanger, men minst like stolte av hele J2011-gjengen og fellesskapet som er bygget opp gjennom mange år.
Lykke til på storsamlingen – vi heier på dere! 💙🤍 … Se merSe mindre
J10 har hatt sommeravslutning! Går inn mot sommeren med masse gode minner fra årets sesong, og klare for neste! En super gjeng som er blitt gode venninner på tvers av skoler🌞🤾♀️ god sommer! … Se merSe mindre
J2011 har vært med på plastdugnaden gjennom @handelensmiljofond ♻️
Tre sekker med plast ble resultatet etter en innsats i nærområdet! 🙌 Hver plastbit som fjernes bidrar til et renere miljø og mindre forsøpling i naturen vår.
Stor takk til Ola K for bollene og til Lise og Frøydis for å dra oss ut i frisk luft en ettermiddag etter trening 😇
Vi avsluttet sesongen med foreldrekamper – foreldre mot barna x2 😅 Kan vel si at jentene koste seg litt ekstra med å knuse foreldrene… Resultat ikke nødvendig 😆
Etter kampene ble det pizza, kake og utdeling av pokal til hver eneste spiller 🏆🍕🎂
Gutter 12/13 bytter ut shorts med plasthansker og rydder nærområdet til 17. mai via #plastdugnaden til Handelensmiljøfond 🤩 Da får vi samtidig viktige kroner i lagkassa 😇 … Se merSe mindre
Ved å bruke dette nettstedet godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en god opplevelse og for å hjelpe nettstedet vårt med å fungere effektivt.
KHK er stolte over å kunne gratulere Alma, Jenny Olaug, Marie S, Vilma, Mathea, Elina, Marie B og Helle som er tatt ut til den regionale storsamlingen på Orkanger 22.–25. juni i regi av Håndballforbundet Region Nord.
Uttaket er en flott anerkjennelse av jentenes innsats og utvikling, men vi ønsker samtidig å løfte frem at denne prestasjonen er et resultat av et sterkt lagarbeid gjennom mange år. Hele J2011-gruppen, med spillere, trenere og foreldre, har sammen skapt et miljø preget av treningsvilje, samhold og en felles glede for håndballen.
Sesongen som har gått har gitt oss mange fantastiske øyeblikk med godt spill, utvikling og sterke vennskap. Samtidig har vi også opplevd motgang gjennom tre alvorlige skader i spillergruppen. Måten jentene har støttet hverandre på gjennom både oppturer og nedturer viser hvilke verdier dette laget står for.
Vi er stolte av de åtte jentene som skal representere klubben på Orkanger, men minst like stolte av hele J2011-gjengen og fellesskapet som er bygget opp gjennom mange år.
Lykke til på storsamlingen – vi heier på dere! 💙🤍 … Se merSe mindre
17 CommentsKommenter på Facebook
J10 har hatt sommeravslutning! Går inn mot sommeren med masse gode minner fra årets sesong, og klare for neste! En super gjeng som er blitt gode venninner på tvers av skoler🌞🤾♀️ god sommer! … Se merSe mindre
0 CommentsKommenter på Facebook
G16 avslutter årets sesong med treningskamp mot Aksla G20, seier 24-30🤾♂️
Takker @sifhessa_aksla_g09 for godt vertsskap💪🏻 … Se merSe mindre
4 CommentsKommenter på Facebook
J2011 har vært med på plastdugnaden gjennom @handelensmiljofond ♻️
Tre sekker med plast ble resultatet etter en innsats i nærområdet! 🙌 Hver plastbit som fjernes bidrar til et renere miljø og mindre forsøpling i naturen vår.
Stor takk til Ola K for bollene og til Lise og Frøydis for å dra oss ut i frisk luft en ettermiddag etter trening 😇
Sammen tar vi vare på nærmiljøet! 💚 #plastdugnad #handelensmiljøfond … Se merSe mindre
1 CommentsKommenter på Facebook
Avslutningskveld for KHK J13 💙🤾♀️
Vi avsluttet sesongen med foreldrekamper – foreldre mot barna x2 😅
Kan vel si at jentene koste seg litt ekstra med å knuse foreldrene… Resultat ikke nødvendig 😆
Etter kampene ble det pizza, kake og utdeling av pokal til hver eneste spiller 🏆🍕🎂
En super kveld med verdens beste gjeng🩷 … Se merSe mindre
4 CommentsKommenter på Facebook
Gutter 12/13 bytter ut shorts med plasthansker og rydder nærområdet til 17. mai via #plastdugnaden til Handelensmiljøfond 🤩 Da får vi samtidig viktige kroner i lagkassa 😇 … Se merSe mindre
0 CommentsKommenter på Facebook